lördag 2 april 2011

CrossFit Level 1 utbildningen dag 1

Jättekul första dag där jag lärt massor av nya nyttiga saker! :-) Massor med kunskap att trycka in i skallen! :-) och insett svårigheten med vissa övningar som tex en medicinball clean! Shrug!! Straight arms!! Dont lift the ball!! How hard can it be? Very... men practice makes perfect och bra att veta hur man Inte ska göra om man skall visa andra i framtiden! :-)
Träffat många inspirerande människor och genomfört min första Fran. Modifierad till 20 kg trhusters samt jumping pullups.
Min tid blev 4.56. Kan väl inte vara mer än nöjd med den när det är min första! :-D
Nu är det ladda inför dag 2 imorgon som gäller! :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis till Level 1 Annika! Hörde från Mads att det gick bra =)
    Vill gärna höra mer om helgen!!

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny! Jag berättar mer när vi ses! :-)

    SvaraRadera