tisdag 26 april 2011

Sista HP passet med CrossFit idag

Nu på måndag börjar jag mitt nya jobb så detta blev mitt sista HP pass med CrossFit på Haga! :-( Åre på torsdag ! :-D
Kändes dock som det första passet någonsin, efter en helg med kanske lite för mycket av "det goda livet" ;-)

Vi fick välja mellan en Cindy och en Mary!
I båda kör man 20 min amrap.

Jag valde en Mary som består av:
5 HSPU (hand stand push ups)
10 pistols (enbens knäböj)
15 kipping pullups (jag gjorde mestadels jumping pullups)

Vet ej hur många varv det blev, kände mig som sagt helt slut idag! Ingen bra träningsdag :-(

Så här såg en del av det hela ut iallafall :-) Trodde jag ja... den vill inte vara med den där filmen just nu! Nytt försök senare!
Ps... tack Jenny, filmen blev toppen! :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar