onsdag 16 mars 2011

"Fit for fight" igen! :-)

Äntligen är förkylningen borta! :-D

Tränade lätt i måndags på Haga. Mest teknikträning på clean, split jerk och kipping pullups. Har tappat greppet i händerna efter mina förkylningsveckor och får inte riktigt till några kipping pullups! Men hoppas det kommer fort tillbaka igen! Mitt rekord hittills är 6 st på rad, men idag klarade jag inte mer än 2... :-( !!

Tränade också igår tisdag på HPklassens CrossFit pass. Vi körde ungefär samma upplägg som förra tisdagen. Dvs 5 övningar på 1 minut x 5 varv. Olika 5 övningar varje varv. Avslutade med 5 minuter av magövningar!
Väldigt konditions- och ben-intensivt pass med en del armhävningar! Toppenbra pass för min kondition! Precis vad jag behöver då den minst rolig att träna! Men... det ska göras det också!

Men allra bäst... nu är jag igång igen och det är såå kul! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar