fredag 16 september 2011

Tränat har jag gjort...

men inte skrivit något på länge... så är kommer en veckouppdatering :-)

Förra fredagen tränade jag CF med LM gänget!
Vi körde:

50 m utfallssteg
och den tid det tog att gå dessa gjorde de andra:
DU eller vanliga hopp
Boxjump
Burpees

Och i tisdags var jag på Haga! Fick hoppa in som vikarie men frågade snällt om jag fick delta då det inte var så många och jag kände Mattias. Och det fick jag!

Vi körde
50 DU
20-15-10
Overhead squats
Burpees
Armhävningar
50 DU

2 varv med 5 min vila mellan varven.

Sen var jag med på även nästa pass där Jenny körde 45 sek x 5 övningar och 5 varv.
I stort sett alla övningar var olika! Var helt slut efter dessa 2 pass men skönt!
Behövde få ur lite stress ur kroppen! :-)

Samt idag körde jag igen med LM.
Vi körde en variant av ovan:

30 DU
15-10-5
Knäböj
Burpees
Jumping pullups
30 DU

vila 2 min

30 DU
10-5
Knäböj
Burpees
Jumping pullups
30 DU

Sen avslutade vi med en situps tabata! Som jag kallade chiabata... jaja så kan det gå! ;-)

Sedan efter träningen idag fick jag veta att min och mammas Hurtigrutten resa är inställd! Vi visste att båten brann igår men trodde kanske att en annan båt skulle sättas in! Men icke... så får se om man hittar på något annat istället! Men blir inte nästa vecka då iallafall!
Långnäsa... men skönt att det inte var vi som var på båten när den började brinna! :-D

Kram o trevlig helg till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar