tisdag 17 maj 2011

Mitt första instruktörspass :-)

Idag körde jag mitt första pass som instruktör nere på Haga!
Var vikarie för Jenny! Det kom 6 st entusiastiska deltagare! :-)
Var superkul! :-D

Passet idag bestod av:

Uppvärmning:
10 längder löpning i korridoren.
Sen grodhopp där jag lade på utfallshopp, burpee och högt hopp per varje nytt varv.

Sen till själva passet:
3 varv av: (med 2 min vila mellan varven)

25 meter utfallssteg i korridoren (så länge det tog att gå varade varje övning nedan)
Kettlebellswings
Boxjumps
Pullups (kipping eller jumping)
Knäböj
Dubble Unders

Varje varv tog knappt 8 minuter så vi höll på i dryga 20 effektiv tid!

Passet avslutades med en situps tabata och sist stretch!

Bra jobbat allesammans! :-D

1 kommentar:

  1. Skit skoj, hoppas du kör några mer pass. Kramis

    SvaraRadera